Isnin, 8 Mac 2010

Selamat Datang.......

Mengapa saya buat blog ni?, jawabnya sebab minat...dan disebabkan minat saya yang semakin mendalam terhadap seni ini, maka saya akan kongsikan kepada anda diluar sana tentang apa yang telah saya usahakan terhadap hobi baru saya ini yang usianya baru 5 bulan yang lalu bermula.

Disebabkan minat saya yang agak baru ini, maka setiap ada masa yang terluang tidak akan saya lepaskan dengan mencari seberapa banyak sumber maklumat tentang ilmu-ilmu yang berkaitan pokok bonsai ini, samaada di Internet, rakan, atau berkunjung sendiri ke tapak-tapak Nersary di Sandakan ini.

Dan bila saja ada masa balik kampung ke Kunak, maka saya tidak akan lepaskan dengan mencari tunggul/base bonsai yang berpotensi tinggi yang sememangnya banyak tumbuh meliar di daerah Kunak khususnya di kawasan Kg. Pangi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan